Portemonnee

NIEUW op TPO-TV: ‘Onthoud die naam’

18-12-2014 19:02



Het zit zo: wij van de TPO zijn gék op winst maken. Geld verdienen, harde cash, de helf…meer dan de helft weer afstaan aan de belastingen, altijd +1. Want pecunia non olet, en alles, man. (Klik hier.) 

Hoe je dat doet, pecunia verzamelen met een website? Gewoon, door commercieel te denken en jezelf schaamteloos uit te verkopen.

Maar omdat wij zelf niet zo heel veel verstand hebben van schaamteloos jezelf uitverkopen, hebben we veteraan-uitverkopers Marc Bennink en Jeroen Ragas gevraagd iets zo kontschoppends te maken op video dat ALLE merken er willen adverteren, en wat dan dus ook nog winst maakt.

Het resultaat is een tigdelige afleveringenreeks van ons nieuwe TPO TV-format Onthoud die naam. Een programma over reclame, betaald door reclame, met dank aan reclame, voor, door en met reclame.

Waarvan hieronder aflevering 1, bij wijze van soort van reclame voor de rest van de afleveringen.

Onthoud die naam: onthoud die naam! (Klik hier.)

Deze video is mede mogelijk gemaakt door alle in de video genoemde en getoonde adverteerders. Onthoud die naam is natuurlijk ook te vinden op Facebook (Facebook gaat trouwens nog eens heel groot worden, dus onthoud die naam!).